söndag 5 juni 2016

En titt i mammas smyckeskrin

Hej alla Lenas bloggföljare!

Jag heter Gun Legler och är Lenas mamma. Efter att i många år enbart ha skapat bilder har jag nu börjat göra smycken. Lena är bussig att introducera mig. Jag har så småningom tänkt göra en websida för mina alster, men har inte hunnit dit än. För att pejla intresset för att köpa mina smycken gör jag ett försök i Lenas blogg. Hon har ju många följare till skillnad mot min bloggsida med bilder, som har vilat i många år.

Jag börjar med att köra med enhetspriser bara för att få en uppfattning om vad som går hem hos eventuella köpare. Om ni har önskemål om andra färger, storlekar eller utföranden, så är jag öppen för förslag.

Armband 50 kr styck
Halsband 80 kr styck
Örhängen 40 kr paret
Allt fraktfritt

Om ni vill köpa, så sänd en beställning till g.legler at gmail.com. Byt ut at till @ som en säkerhet. Betalning via PayPal eller Swish, eller mitt bankkonto (nr får ni i mail) Jag hoppas på intresse förstås. Gillar ni vad jag har så sprid det gärna. Ha det skönt i sommarvärmen!

När du beställer, ange Armband, Halsband eller Örhänge och så numret som står på bilden.

Hälsningar Gun





Nr 16 är sålt, två finns kvar.



Armband 23 är sålt, men liknande kan göras.


Två är sålda, tre finns kvar.


Sålt.





Detta i grönt är slut, men andra färger finns!





Sålt














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar